FAQ

Waarom versturen jullie slechts 4 boxen per jaar?

The Carebox staat erop om jullie enkel producten van topkwaliteit toe te sturen, waar we volledig achter staan. Het selectieproces neemt dan ook tijd in beslag, dus hebben we ervoor gekozen om jullie 4x per jaar te inspireren. Maar maak je geen zorgen, er komen nog vele extra themaboxen!

Wanneer komt de eerste mannenbox?

Onze eerste mannenbox is verschenen in september! Klik hier om de producten te ontdekken.

Aan welke verrassingen mag ik me verwachten?

De box bevat 4 tot 6 beauty of home-producten die we selecteren over de hele wereld. Soms kleinere versies dan het originele product, maar vaak full size. We werken telkens volgens een thema, aangepast aan de tijd van het jaar en je profiel. We zijn continu op zoek naar nieuwe merken om jullie echt te verrassen en te inspireren. Bij elke box zal je ook uitgebreid info ontvangen over de verstuurde producten en een eventuele gebruiksaanwijzing.

Ik wil graag zo’n box, wat zijn de betaalmogelijkheden?
  • Je kan een abonnement nemen via domiciliëring, waarbij we telkens 15 dagen voor de verzendingsmaand 34.95 euro + verzendingskosten opvragen bij je bank. The Carebox komt telkens uit in januari, april, juli en oktober.
  • Wil je eenmalig onze box ontdekken of een box cadeau doen aan een vriend of familie? Dat kan natuurlijk ook, bestel dan de eenmalige box en betaal meteen en veilig via onze webshop. Wij aanvaarden bijna alle betaalkaarten.
  • Ben je helemaal fan maar maak je liever geen gebruik van een domiciliëring? Dan kan je ook meteen voor een jaar bestellen en betalen. Op die manier heb je nog meer voordeel!

Ontdek hier al onze formules en boxen van dit moment!

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

Alle leveringen in België zijn 4.95 euro, voor leveringen in het buitenland, zijn we echter genoodzaakt een extra kost aan te rekenen,

Klik hier voor de verschillende verzendingskosten : Internationale Tarieven

Vind je het land van je keuze niet terug? Laat het ons hier weten en we sturen je apart de prijs door, want The Carebox verzendt wereldwijd!

Ik woon in het buitenland, kan ik daar ook The Carebox ontvangen?

Ja dat kan zeker, klik op dit bestand om de overeenkomstige verzendingskost op te zoeken : Internationale Tarieven

Vind je het land van je keuze niet terug? Laat het ons hier weten en we sturen je apart de prijs door, want The Carebox verzendt wereldwijd!

Ik heb mijn Carebox niet ontvangen, wat nu?
  • De boxen worden voor de 10e kalenderdag van de verzendingsmaand verstuurd en van zodra je box onderweg is, krijg je van ons een mailtje. De verzending in België kan enkele dagen in beslag nemen.
  • Voor internationale verzendingen kan je de hele weg meevolgen via track & trace
  • Zou je box toch al geleverd moeten zijn? Alvast onze excuses, contacteer ons hier zodat we je box snel kunnen opsporen.
Ik ben helemaal wild van een product en wil graag bijbestellen

Check alvast onze productpagina’s. Wil je toch wat extra info?

Laat het ons weten en wij sturen je alle details! Klik hier voor het contactformulier.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
  • Wat jammer dat je je abonnement wil stopzetten, je kan dit op om het even welk moment door een email te sturen naar info@thecarebox.be of via aangetekend schrijven naar The Carebox, Brilstraat 9A, 9340 Lede. Je hoeft geen reden op te geven maar vermits we onze diensten steeds willen verbeteren, zouden we het heel fijn vinden als je toch even uitlegt waarom je wil opzeggen. We hopen je gauw terug te zien!
Retour

Wat jammer dat je je Carebox wil terugsturen! Hiervoor heb je 14 dagen de tijd zoals vermeld in onze algemene voorwaarden. De kosten voor het terugzenden worden niet terugbetaald, maar je bent ook vrij om je Carebox persoonlijk terug te brengen na afspraak op het nummer 0032 487 664 176.